maandag 27 februari 2012

2012 week 8


Eerst wilde ik even zeggen dat Gert weer zijn sjaal NIET aan me heeft gegeven en nu hebben ze verloren! Eigen schuld ik ben er nu klaar mee. Ik wordt steeds groter kijk maar op de foto samen met Tom. We passen gelukkig nog wel samen in de mand. Vindt het anders zo rot voor Tommy want dan moet ie ergens anders gaan liggen LOL


 En ik heb een kunstje geleerd… als ik zin heb ga ik het balletje voor Christa halen.

.

Ik ben dit weekend voor het eerst buiten geweest. Christa had een tuigje voor me gekocht  want ze denkt dat ik anders door een gaatje naar buiten glip. Kijk maar Tommy mag het tuigje ook vast houden. Ben niet te lang buiten geweest want het was toch nog wel koud. Nu zit ik netjes op het zonnetje te wachten want dan kan ik weer naar buiten




Doei Doei




1 opmerking:

  1. hoi Boris!
    Ik heb begrepen dat gerrit je deze keer heeft gedwongen zijn "hoe heet die club ook al weer sjaal" te dragen ;-)
    Jammer genoeg heeft het vrouwtje geen foto van jouw en gerrit terwijl jullie gezellig in de tuin aan het wandelen waren jammer hoor!
    Je groeit heel snel zeg,je word al een hele grote jongen!

    Groetjes Marcia

    BeantwoordenVerwijderen