zondag 12 februari 2012

2012 week 6

Zo deze week was het koud. Tommy en Kira mogen elke ochtend even buiten spelen. Ik nog niet maar dat is niet zo erg want ik krijg dan een kommetje melk van Christa. En ik kan toch door het raam naar ze kijken als ze weer naar binnen willen. 


Als Tommy binnen is gaan we lekker samen in de mand, dan krijgt hij het weer een beetje warm.


Christa heeft nog een nieuw speeltje voor me gekocht. Tommy vindt hem ook erg leuk. Ik ook hoor kijk maar hieronder.









En natuurlijk moet Feyenoord spelen, lekker het begint net te sneeuwen. Voor geluk voor Gert weer even op het sjaaltje gaan liggen en ik heb muts opgehad. Moet toch goedkomen..





Volgende week is Gerrit jarig , krijgen we een hoop visite. Nou ze mogen allemaal met me op de foto!!


3 opmerkingen:

  1. wat is die Tommy toch een goeie ouwe sul, had ik niet verwacht na zn gegrom de eerste weken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Boris

    gelukkig is het vandaag gaan dooien(want ik vond het veelste koud hoor! :-( )
    Wat een leuk speeltje weer zeg!
    Gefeliciteerd alvast met je baasje Gerrit!!

    Groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo Marina: gelukkig wel want Kira is geen sul
    Maria; bedankt hoor Ik was zo onder de indruk van iedereen die lang kwam dat ik vergeten ben op de foto te gaan Maar zaterdag komt er nog een kans

    BeantwoordenVerwijderen