zaterdag 4 februari 2012

2012 Week 5


De week begon zondag goed.. Feyenoord tegen Ajax en om de baasjes geluk te brengen ben ik even op het sjaaltje gaan zitten. Eerst Kira eraf gejaagd, maar dat is niet zo heel erg moeilijk. En het heeft gewerkt!! WIJ hebben gewonnen met 4-2.. Als het baasje slim is dan laat ie me dat iedere week doen.




  Ik heb ook een nieuw vriendje Donald heet ie. We hebben lekker op de bank gehangen dat kan ie goed.




Tommy is ook nog steeds lief



Christa is bezig geweest met een boekje en dat wilde ze graag op mijn blog zetten. Nou dat mag hoor maar alleen omdat het over mij gaat.

  

Aan het eind van de week ging het nog sneeuwen ook. Moet natuurlijk opgeruimd worden maar niet door mij. 




Ik mocht nog even met Gert de tuin in. Onder de jas ging het wel. Met mijn poten in de sneeuw is niets voor mij, maar gauw weer lekker warm naar binnen



\

Tot de volgend week
Groetjes van Donald en mij

4 opmerkingen:

  1. mmm ik ben benieuwd of ik nog volger mag blijven,want even tussen jouw en mij ik ben voor ajax hahahaha.leuk he de sneeuw,mar ik denk dat het mooier is vanachter het raam!je fotoboek is erg mooi!,maar het vrouwtje is dan ook wel erg crea aan gelegd.

    Zeg maar sorry tegen het vrouwtje dat ik nog niks had geschreven! :-))

    groetjes van je fan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou een Ajaxfan, maar vooruit ik ben geboren in de buurt van Amsterdam (niet door vertellen) dus ik zal het maar goed keuren. Zeg wel niets tegen het vrouwtje. Ben al twee keer naar buiten ontsnapt (schuld van Christa) en ik vond het toch wel leuk, maar het baasje vond het iets minder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Boris
    Je wordt wel steeds leuker zeg! Het boekje wat Christa heeft gemaakt is zooooooooo leuk! Je bent ontzettend foto geniek en geniet van je avonturen.
    10 kilo lijkt me een goed plan. Kan je Tommy straks vast aan:)
    Vind je Donald vriendje heel gezellig, en die doet vast niet vervelend tegen je.
    Groetjes van Els en tot gauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. naar buiten ontsnapt!! dat kan niet hoor Boris!! want als je kwijt raakt of verdwaalt word het vrouwtje heel verdrietig!(en wij ook ,want wie zijn blog moet ik dan lezen!)
    ik ben blij dat ik als Ajax fan gelukkig nog mag blijven :-)
    ik wacht geduldig AF tot volgende week wanneer je nieuwe avonturen hebt beleefd

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen