maandag 20 februari 2012

2012 week 7



Hallo,

Ik wil als eerste even kwijt dat Gert vergeten was zijn Feyenoord sjaal om me heen te leggen. En hij heeft nog geluk gehad, ze hebben gelijk gespeeld. Volgende keer toch maar weer doen zou ik denken. Je kan er maar beter gebruik van maken zolang het werkt!!





Gert was jarig maar ze zijn helemaal vergeten foto’s te maken … Jammer voor degenen die er waren, nu komen ze niet op mijn blog.




Ik eet altijd samen met Tommy, we doen dan een wedstrijdje wie het hardst kan janken en wie het eerst zijn eten op heeft… Ik help Tommy altijd een beetje door met zijn schaaltje te beginnen.




Voor het slapen gaan doe ik altijd met Gert een spelletje, Hoe lijk ik op een KANGAROE,… kijk maar



Christa had een nieuwe emmer gekocht die heb ik even uitgeprobeerd, hij zit lekker




Tot volgende week

3 opmerkingen:

  1. hahahahaha wat een grote kangeroo sprong!!en wat kun jij mooi praten als je wil eten.Ik vind wel dat het vrouwtje elke keer weer erg moie foto's van jullie maakt hoor!

    Groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat komt omdat ik zo fotogeniek ben en om eerlijk te zijn ze maakt er wel 10 voordat ze er 1 of 2 goedkeurt hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou denk dat ze alle 10 wel even leuk zijn,maar dat het vrouwtje kritische is :-)want je bent inderdaad heel fotogeniek!
    Alvast een fijn weekend en ook voor je baasjes!

    BeantwoordenVerwijderen