maandag 19 maart 2012

Maart 2012


Hallo allemaal

Het is alweer een tijdje geleden dat er iets op mijn blog is gezet, maar mijn leven gaat zo zijn gangetje en ik ben al aardig gegroeid.  Ik ben net zo lang als Kira, maar ben pas 5 maanden dus ik denk dat ik wel een stukkie groter wordt dan haar. Verder ben ik lekker in de tuin geweest. Weer allerlei nieuwe dingen aan het ontdekken zoals aarde en plantjes, dat kan je volgens mij eten. En dingen die vliegen daar ga ik lekker achteraan.  Na zo’n dag lekker uitrusten in de mand. Kijk daar ben ik al te groot voor. Of zou ik toch niet in de breedte moeten gaan liggen??
Doei






4 opmerkingen:

  1. hoi boris! je word al zeker groot zeg!je past al bijna niet meer in je mand!Hoorde van het baasje dat kira je nog steeds niet zo leuk vind,raar hoor want je bent toch heel leuk!

    groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja maar ik denk niet dat het tussen mij en Kira nog wat gaat worden. Jammer ik hoop alleen wel dat ze stopt met blazen !! En het mandje is er eigenlijk 1 voor kleine hondjes. Wordt tijd dat de baasjes er 1 voor een herdershond gaan kopen dan kan ik er lekker in groeien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahahahahahaha,ja als je nog meer gaat groeien dan dit,raad ik je baasjes aan,een mand kopen voor een sint-bernard!dan heb je nog wat ruimte over ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die foto in die mand is super leuk! Jij zou verhaaltjes moeten schrijven Christa, je schrijft heel grappig!
    Kus van je stiefmoeder:)
    Els

    BeantwoordenVerwijderen