zondag 29 januari 2012

2012 week 4

Deze week ben ik naar de dierenarts geweest. Daar heb ik mijn laatste inenting gehad en een chip. Dat laatste was een erg gemene prik met een hele grote naald. Toen heb ik wel even gepiept en er kwam een klein beetje bloed uit. 
Christa hield met vast dus ik kon geen kant op en Gerrit keek de andere kant op. Zo erg was het dus. Ook hebben ze mij nog gewogen en ik was een halve kilo zwaarder. 
In de wachtkamer zat een mevrouw met een familielid van mij, een Maine Coon. Die was 1 jaar oud en woog al 8 kilo. Ze zeggen dat katten door groeien tot hun 5e jaar. Dan zal Gerrit het wel niet zo leuk meer vinden als ik bovenop zijn tenen spring!! 
Ik ga voor de 10 kilo, lijkt me een mooi maatje.

Verder heb ik Christa de hele week geholpen met allerlei klusjes. Zie hieronder

Dit glas stond op tafel en dat heb ik netjes schoon gelikt

De viskom (zonder vis) was een iets groter karwei. Daar moest ik in om overal bij te kunnen komen. 



De droger leeghalen is ook leuk en lekker warm. 

En ik heb Christa geholpen met studeren. 

 Nou ja studeren!!! Lijk ik nog een beetje??

Ook heb ik weer een poging gedaan om vriendjes te worden met Kira maar ze vind me maar 1 minuutje leuk.

 Een potje gevochten met Tommy. Hij is sterk hoor!! Wacht maar tot ik 10 kilo weeg. 

 Als ik dit hier boven zo allemaal lees, dan ben ik erg druk geweest... ben nu moe. TRUSTE



2 opmerkingen:

  1. wat wordt ie groot, wordt tijd dat ik hem weer live zie. Leuke foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja is alweer een tijdje gelezen en het gaat snel hoor Voor je het weet is ie 8 kilo

    BeantwoordenVerwijderen