zaterdag 14 januari 2012

2012 week 2


Hallo het wordt buiten een stukje kouder dus ik heb een lekker dekentje op de bank waar ik gebruik van maak. Hier kan ik lekker op :

slapen

schattig zijn 

alles goed bekijken

en wassen


En dan is er ook nog mijn speel/krab-paal. Deze is eigenlijk van Kira en Tommy maar ik vind dat ik er veel beter op pas. 


Ik mocht deze week ook naar boven. Dat kattenluik is nog wel een hoop gedoe want ik heb nog niet zoveel  kracht. Ik ga dan alleen als ik denk dat er iemand aankomt of als Kira of Tommy er doorheen gaan. Bovendien is het boven een stuk kouder, dus ik blijf zoveel mogelijk beneden, daar is het veel leuker. Alleen is Christa zo vervelend geweest om mijn kattenbakje boven te zetten. Gisteren glee ik uit en donderde ik zo van de trap naar beneden. Ik had niets hoor maar Gerrit en Christa schrokken zich rot. Kira en Tommy liggen wel veel boven (zou dat door mij komen) . Ik wilde boven nog even spelen met Tommy maar hij deed net of ie mij niet zag. Kira gaat ergens zitten waar ik niet bij haar kan komen. Wacht maar over een paar weekjes gaat je dat niet meer lukken!!!

       
Ze houdt me wel goed in de gaten


Zie je mijn jacht instinct??


Ik moest ook nog even met Christa op de foto Zwaar hoor zo'n hoofd!!!


 Nou dit was weekje 2 tot de volgende week!


3 opmerkingen:

  1. ja hahaha echt een leuk ding!!al is gerrit zijn grote teen er s'nachts niet zo blij mee hahahahaha nu hij het kattenluik door heeft!

    BeantwoordenVerwijderen