zondag 22 januari 2012

2012 week 3



Het gaat snel hoor over 2 dagen ben ik alweer 3 maanden oud. Ik kan al in 1 keer op de bank springen en ik ga boven op de grote kattenbak.

Astrea en Martijn zijn op visite geweest. 


Ik heb de hele middag met Martijn gespeeld, gezellig hoor, hij was niet moe te krijgen.


Toen ze weg waren heb ik een dutje gedaan op de vloer, lekker hoor met die vloerverwarming


Ik eet 's-avonds tegenwoordig samen met Tommy. Voor mij is speciaal kitten voer gehaald en ik mag niet aan dat van Tommy zitten. Maar ik eet snel mijn bakje leeg en dan probeer ik toch wat van Tommy af te pakken. Tommy vindt het niet erg hoor die loopt weg. Christa vindt het alleen niet goed, die zet snel het bakje op het aanrecht en daar kan ik (nog) niet bij.


Na het eten ga ik nu samen met Tommy lekker uitbuiken op de bank. Gezellig hoor!!

Of als Tommy geen zin heeft bij Christa of Gerritjan. Kan ik me lekker opladen zodat ik 's-nachts weer in Gerritjan zijn tenen kan bijten

Kira is een ander verhaal. Ze vindt me nog steeds niet leuk (snif). Als ik heel stil ga liggen op de grond dan blijft ze wel zitten en ik heb zelfs al een likje gehad. Maar zodra ik wil spelen wordt ze heel erg boos en gaat ze blazen en grommen.    Ik geef het dan niet op en dan vlucht ze weer naar boven.
Ze gaat nu op zolder liggen want daar vind ik het te koud. Toch wel zielig, maar ik ben nog klein en ik moet spelen. SORRY!


Zo dat waren mijn avonturen van deze week. Volgende week moet ik weer naar de dierenarts. Ik heb al op mijn gemene blik geoefend. Zie hieronder!! Ben benieuwd of de dierenarts ervan schrikt en me met rust laat? Tot de volgende week
DOEI!!



5 opmerkingen:

  1. Leuk hoor Boris dat het zo goed gaat,jammer dat Kira je nog niet zo leuk vind(kan ik niet begrijpen,want je bent erg leuk!)
    Zal morgen wel horen of je gerrit zijn tenen weer hebt aangevallen hahaha
    succes bij de dierenarts enne je gemene blik lukt aardig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb gerrit vandaag niet gesproken,maar zal morgen vragen of je nog in zijn tenen hebt gehangen hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gerrit vertelde mij,dat jij nog regelmatig zijn tenen en voeten weet te vinden!(maar even tussen jouw en mij,ik geloof niet dat hij het heel erg vind hoor!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nee vind ie ook niet erg Hij zit hem zelf uit te dagen!!!

    BeantwoordenVerwijderen